22 Σεπ 2009

Φθινοπώριασε, ή μας φαίνεται;

Βρέχει, φυσάει οι πετσέτες στο μπάνιο δε στεγνώνουν, και τα βραδάκια κρυώνω περισσότερο από ό,τι επιτρέπουν οι τριανταέξι Οκτώβριοί μου... Φθινοπώριασε απότομα! Λοιπόν, το πλάνο είναι να ενημερώσουμε για τα φθινοπωρινά προϊόντα της Ecofamily, ώστε να προλάβετε πριν ξεστοκάρουμε (συμβαίνει και στα καλύτερα καταστήματα):

Συλλέκτης υγρασίας για το μπάνιο μας - θα πάρω επιτέλους φέτος, μόλις έβαψα το μπάνιο με αντιμουχλική μπογιά, απαλό λεμονί, κι οι στάμπες της περσινής μούχλας θέλω να μείνουν μόνο στην (ασθενή ούτως ή άλλως) μνήμη μου.

Μη - τοξικό παγουρίνο SIGG για το γιό μου: στο ποδόσφαιρο & στο σχολείο με ντροπή ομολογώ ότι κουβαλά ακόμη το τοξικό μπουκάλι αγνώστου ασιατικής προελεύσεως που αγοράσαμε πριν συνειδητοποιηθούμε οικολογικά ... η κόρη μου τουλάχιστον, κυκλοφορεί με το μοδάτο ροζ μη-τοξικό παγουρίνο με τη νεραϊδούλα, που το απόσβεσε ως κόστος τέσσερις εβδομάδες αφότου το αγόρασε.
Εξίσου μη- τοξικό μπουκάλι ταξιδίου SIGG δι εμέ: Εγώ ευτυχώς δεν είχα αγοράσει κανένα παγούρι για τον εαυτό μου πριν συνειδητοποιηθώ κλπ, κι έτσι χωρίς τύψεις περί υπερκατανάλωσης το Μάιο πήρα το all times classic μεταλλιζέ κόκκινο οικολογικό μπουκάλι που τράβηξε πολλά βλέμματα, τόσο που το ματιάσαμε καιτο ξέχασα στην οροφή του αυτοκινήτου μου πριν από μια εκδρομή... Τέλος πάντων, ό,τι έγινε - έγινε, το βλέπω σαν την ευκαιρία τώρα να πάρω το νέο σχέδιο της SIGG με το 'πράσινο αποτύπωμα' :)

Πυτζάμες από βιολογικό βαμβάκι, Δίκαιου και Αλληλέγγυου Εμπορίου - για τρεις λόγους τουλάχιστον: α) μου αρέσουν τα βατραχάκια κι οι πεταλούδες, δεν λανσάρονται από ήρωες πολυεθνικών αυτό τον καιρό, άρα αισθητικο-πολιτικά δεν έχουμε πρόβλημα -β) είναι από βιολογικό βαμβάκι δίκαιου εμπορίου, άρα καλό κάνω και στα δικά μου τα παιδιά, και στων εργαζομένων (στα συμβατικά βαμβακοχώραφα δουλεύουν κατά κόρον παιδάκια στην Αφρική, γιατί το βαμβάκι ως φυτό είναι κοντό και 'βολεύει' τους επιχειρηματίες να εργάζονται παιδιά, άλλο τώρα αν οι περισσότερες ασθένειες ματιών, νεύρων και αναπαραγωγικού στις περιοχές αυτές προέρχονται από την επαφή των νεαρών οργανισμών με συμβατικές καλλιέργειες βαμβακιού...) γ) στην ευχή, δεν έχω αρκετά χρήματα για να αγοράζω στα παιδιά μου μόνο βιολογικά ρούχα, αλλά τις πυτζάμες τις φοράνε για 10 ώρες κάθε 24ωρο -θα κοιμάμαι πιο ήσυχη από όλες τις απόψεις!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου